Türkiye’nin havacılık ve uzay alanındaki lider kuruluşu Tusaş; yerli imkanlarla ürettiği ATAK, ANKA, HÜRKUŞ, GÖKBEY gibi havacılık ürünleriyle dünyanın en iyi havacılık şirketleri arasındaki yükselişini sürdürüyor.
Yakın gelecekte gökyüzünde olması planlanan 5. Nesil Avcı Uçağı MMU projesi, Tusaş’ın vizyon ve özgüven konusunda nasıl geniş bir ufka sahip olduğunun en büyük göstergesi. Biz de Tusaş’ın web sitesini tasarlarken işte bu geniş ufuktan ilham aldık.
Sıra dışı bir deneyim.
Bulutların arasında olmak, heyecan ve huzuru bir arada yaşatan sıra dışı bir deneyim. Bizim de hem ayakları yerden kesen hem de rahatlatıcı bir kullanıcı deneyimine ihtiyacımız vardı. Önümüzde her aşamasının çok iyi tasarlanması gereken bir geliştirme süreci uzanıyordu.
Uçmak zorlu bir görev.
Tusaş, binlerce çalışanıyla her an bir inovasyon, teknoloji ve teknik bilgi üreten benzersiz bir ekosistem. Havacılık ve uzay deneyimini yaşatan etkileyici bir tasarımın yanında bu bilgi akışını da her koşulda kusursuz bir şekilde yöneten bir yazılımımız olmalıydı. Tıpkı zorlu görevleri seven tecrübeli bir pilot gibi.
"Kahraman İçerik"
Web geliştirme literatüründeki ‘Hero Content’ yani ‘Kahraman İçerik’ tanımı Tusaş’ta gerçek ‘Kahraman’lardan oluşuyordu.
Örneğin ATAK: Vatan savunması için sayısız zorlu görevi, başarıyla gerçekleştiren taarruz helikopterimiz. Ziyaretçilere bu kahramanlarla karşılaşma hissi yaratacak etkileyici uçuş animasyonları tasarladık.
"Vazifeyi her koşulda icra etmek"
Hızlı hareket, esneklik ve farklı ölçeklerde etkin sonuç. Tusaş’ın üstlendiği kimlik gibi web sitesinde de her şey hızlı ve ölçeklenebilir olarak tasarlandı.