Yeniden yapılanan genç Emlak Katılım’ın ATM ekran tasarımlarında paylaştığımız heyecan ve ulaştığımız sonuçlar birlikteliğimizi yeni bir boyuta taşıdı. Emlak Katılım bir yandan ülke genelindeki şube ağını genişletirken diğer yandan bankacılık hizmetleri için geliştirdiği dijital ürünlerle sektöre hızlı bir giriş yaptı. Ve yeni ürünü Cep Pos’un dijital lansmanı için Blueprint’i tercih etti.
Fikir Aşaması
Akıllı telefonları birer pos cihazına dönüştürebilen Emlak Katılım Cep Pos’un işletmelere sunduğu kolaylığı, tüm dijital platformlara etkileyici bir biçimde taşımamız gerekiyordu. Kampanyanın yayınlanacağı farklı mecra boyutlarında statik ve dinamik haliyle aynı etkiyi uyandıracak, marka bilinirliğini destekleyen bütünleşik bir fikre ihtiyacımız vardı.
Fikre Boyut Katmak
Emlak Katılım Cep Pos, işletmelerin pos cihazına bağlı masraf yükünü ortadan kaldıran, işletmelere pos cihazında hiç olmayan özellikler sunan yeni nesil bir ödeme platformu. Buradan hareketle akıllı telefonun başrolde olduğu 3D bir senaryo hazırladık.
Dijital Filmde Güçlü 3D Etkisi
Senaryonun ardından ses-müzik tasarımıyla birlikte 3 boyutlu grafik tasarım sürecini başlattık. Dijital reklam filminin hızlı, sade, dikkat çekici ve akılda kalıcı olması için her kare çok önemliydi. Birkaç uykusuz gecenin ardından gözleri yakalayan 3D dijital reklam filmimizi yayına aldık. Alınan sonuç, uykusuz gecelere değdi.