Gıda, tarım, finans ve endüstriyel ürün sektörlerinde faaliyet gösteren Cargill; 155.000 çalışanı, 155 yılı aşkın tecrübesiyle 70 ülkede varlığını sürdürüyor. Bir üretim devi olmasının ötesinde dünyanın her yerinde çiftçiler, yerel yönetimler ve toplumlarla birlikte yeni ve sürdürülebilir üretim yolları üzerinde uzmanlaşmış bir uluslararası kurum. Bu denli büyük ve köklü uluslararası bir kurumun web sitesini yapmak bizim için çok önemli bir deneyimdi.
Geniş Erişim Varsa Kolay Erişim Olmalı.
Cargill için yapacağımız iş, Türkiye’de markalaşma ve dijital kimlik sürecini yeniden tanımlama stratejisinin önemli bir parçasını oluşturuyordu. Oldukça geniş bir ürün ve hizmet yelpazesi tanımları için kolay erişilebilir ve Cargill’in küresel marka iletişimine uygun bir tasarım için hızla ön çalışma sürecini başlattık.
Akıcı ve Doğal Tasarım.
Sayfa ziyaretçilerini ihtiyaç duydukları doğru alana hızla yönlendirmek için çok anlaşılır bir web kurgusuna ihtiyacımız vardı. Çok sayıda başlık ve içeriğe sahip Cargill dünyası için son derece akıcı ve modern bir tasarım kurguladık. Kullandığımız renk paleti de Cargill’in global vizyonuyla uyumlu olmayı başardı.
Her Koşulda Uyumlu.
Responsif tasarım kurgumuzla doğru sonuçlar aldık. Birçok farklı pazar ve endüstride faaliyet gösteren Cargill’in yeni web sitesiyle hem müşterimizi hem de kullanıcıları memnun etmeyi başardık.